3 תוספי תזונה לטיפול טבעי בלחץ דם גבוה

שלחי לחברה

תוספי תזונה במקום תרופות להורדת לחץ דם

לפני שלוקחים כדורים כדאי לשאול את עצמך –
האם יש לך מספיק מגנזיום?
מספיק קואנזים Q10?
נוגדי חימצון ומזונות על?
 

תוספי התזונה שמורידים לחץ דם גבוה

משרד הבריאות ממליץ לכל האנשים בישראל לקחת מגנזיום – משום שבמים המותפלים שאנחנו שותים אין מגנזיום. אבל הרופא לא אמר לך את זה, אלא המליץ לך לקחת כדורים. אחת הדרכים הקלות לצרוך מגנזיום היא בתרסיס של שמן מגנזיום. עוד הסברים על איך ואיפה כדאי לקנות יש בלינק הזה
גם קואנזים Q10 הוא תוסף מומלץ לכל מי שעבר את גיל 35, ובמיוחד אם לוקחים סטטינים - תרופות להורדת כולסטרול. האם הרופא שלך אמר לך את זה? עדיף לקנות תוסף של קואנזים 10Q המכיל לפחות 100 מג, או יותר. 30 מג או 60 מג לא מספיקים כדי להוריד את לחץ הדם. עוד על קואנזים 10Q בלינק הזה.
לבסוף, מחקרים רבים הראו שנטילה של תוספי תזונה נוגדי חימצון, ו/או של מזונות על – שרבים מהם מכילים נוגדי חימצון רבים, עוזרת גם היא להוריד את לחץ הדם, או לפחות לווסת אותו. ויטמין C הוא אחד מנוגדי החימצון החזקים בטבע. היות ואנחנו חיים בסביבה מודרנית עתירת לחץ ורעלנים (באויר, במים, באוכל)  - הגוף שלנו זקוק לכמויות גדולות של הויטמין הזה, ולכן מומלץ לקחת אותו כתוסף. עדיף לקנות ויטמין C לא חומצי. עוד על ויטמין C בלינק הזה.
 

תוספי תזונה נוספים שעוזרים לטפל בלחץ דם גבוה באופן טבעי

בנוסף למגנזיום וקואנזים Q10 יש תוספים רבים שעוזרים לנו לווסת את לחץ הדם, ושנטילה שלהם תעזור לך להרגיש טוב יותר ולחיות שנים רבות יותר.
ביניהם ניתן למנות את ויטמין E, שעוזר לדלל את הדם, וכך מטפל באופן טבעי בלחץ דם גבוה. ויטמין E אינו מופיע בכמות מספקת ברוב הקפסולות של מולטי ויטמין – ולכן מומלץ לצרוך אותו כתוסף תזונה, ועדיף לקנות ויטמין E ממקור טבעי. לא לקחת יחד עם קומדין / מדלל דם.
אומגה 3 – תורמת גם לבריאות הלב וכלי הדם, וגם לתפקוד תקין של המוח. היא עוזרת למנוע דלקתיות – שפוגעת בלב ובכלי הדם, וסרטן – שמתפתח תקופות לאחר תקופה ארוכה של מדדי דלקתיות גבוהים בגוף. אומגה 3 ממקור צמחי מכיל פחות רעלנים. עוד על אומגה 3 בלינק הזה
סידן, שמאוד מומלץ להורדת לחץ דם גבוה – עדיף לצרוך מהמזון במקום לקחת תוספי תזונה. כף גדושה של טחינה משומשום מלא עדיפה בהרבה על מוצרי חלב ועל תוספי תזונה. אפשר להמתיק בטיפה סילאן (דבש תמרים) – והרי לך חלבה משובחת (:
אותו הדבר נכון גם לגבי אשלגן, שנמצא במזון בכמויות גדולות.
 

כמה עולים תוספי תזונה להורדת לחץ הדם

או! זו שאלה טובה – משום שאפשר ללכת לסופר פארם ולקנות את התוספים האלה – בדרך כלל בכמויות מאוד קטנות בכל קפסולה, ולשלם הון עתק.
אפשר גם לקנות את אותם התוספים, ואפילו תוספי תזונה טובים בהרבה בחו"ל, דרך האינטרנט, ולשלם מחצית המחיר.

שלח 330 שח לביט 052-5454613
והתוספים בדרך אליך! 

אם ברצונך לרכוש בעצמך תוספי תזונה אפשר לכתוב לי ללינק הזה, אני ארשום אותך לאתר – דבר שיקנה לך הנחה ראשונית + 10% מסך הרכישה שבכל פעם מחדש יישמרו עבורך לקניה הבאה.

אם בכל זאת השווית בין אתרים שונים והחלטת להרשם בעצמך ולקנות בעצמך
אני מזכירה לך שוב, בנוסף למחיר, להשוות גם בין המוצרים השונים של החברות שונות, לבדוק את איכות החומר וריכוזו, את מספר הקפסולות ואת כמות החומר הפעיל בכל קפסולה.
 

אם את מסתבכת – מוזמנת תמיד לפנות אלי, ואשמח לרשום אותך לאתר או לרכוש עבורך את המוצרים ולשלוח לך אותם לארץ או לחול.
 

מחירים של תוספי תזונה להורדת לחץ דם

הסיבה שאני מציעה לך לרכוש עבורך את התוספים, במקום פשוט לשים רשימה של מוצרים שאני ממליצה עליהם, היא שבכל פעם שאני נכנסת לאתר אני בודקת מחדש מה יש, כמה עולה, של איזה חברה, ואולי הכי חשוב - באיזה מוצר יש הכי הרבה חומר פעיל בכל קפסולה.
לכן אני גם מציעה לשלוח לך חבילה הכוללת את 3 תוספי התזונה העיקריים לטיפול טבעי בלחץ דם גבוה – מגנזיום + קואנזים 10Q + ויטמין C בכמות שתספיק לך לחודשיים – שלושה, במחיר של 240 שח כולל משלוח – הנה הלינק לתשלום. אפשר להוסיף לחבילה הזאת גם אומגה 3, במחיר כולל של 330 שח, כולל משלוח – 
לתשלום בביט 052-5454613

אפשר גם לשלם בהעברה בנקאית, או בכרטיס אשראי - גם בתשלומים.
 
פירוט התוספים, מספר הקפסולות, וכמות החומר הפעיל בכל קפסולה:
מגנזיום           60 קפסולות או יותר, המכילות 250 מג כל אחת, או יותר
קואנזים 10Q   60 קפסולות או יותר, המכילות 100 מג כל אחת, או יותר
ויטמין C          60 קפסולות או יותר, המכילות כל אחת 500 מג או יותר, ויטמין C לא חומצי
אומגה 3         60 קפסולות או יותר, המכילות כל אחת 1000 מג או יותר
 

סיכום: טיפול טבעי בלחץ דם גבוה עי תוספי תזונה

טיפול טבעי בתוספי תזונה יכול להחליף טיפול תרופתי, בעיקר אם הוא בא עם מעבר לתזונה נכונה ועיסוק בספורט. אשמח לשלוח לך חינם את המדריך לתזונה נכונה – אפשר לבקש בלינק הזה.
אם יש לך שאלות נוספות – תמיד אפשר לפנות אלי. אשמח לענות חינם (במייל), או בפגישה אישית.
 
אם אהבת את המאמר – אשמח אם תשתפי אותו.
לקבלת המדריך לתזונה נכונה חינם – בלינק הזה
 
©מיכל רון, יולי 2018 
 

מאמרים קשורים: 
שלחי לחברה

הצהרה: מיכל רון איננה רופאה, תזונאית, דיאטנית או נטורפתית, ושירותי היעוץ והליווי מתבססים על ידע אישי ונסיון מצטבר. יש לראות את הכתוב באתר זה כהמלצה בלבד, ובשום אופן אין לראות בו תחליף לטיפול מסוג כלשהו.

WhatsApp icon by Icons8